Javne nabavke
Standard advertisement for local publication PDF Ispis E-mail
Administrator   
Friday, 18 October 2019
Standard advertisement for local publicationof local open tender procedures

Contract title: Procurement of the waste selection bins and containers, for the purposes of the SUBREC project in Bosnia and Herzegovina

Publication reference: 48-00-00046/2016-28-9/TD11

PUC "Komunalac" Tuzla intends to award a supply contract for Procurement of the waste selection bins and containers, for the purposes of the SUBREC project in Bosnia and Herzegovina, in City of Tuzla, within the project Suburban recycling – Establishing System of Waste Management in Suburban Areas of Užice and Tuzla (ref. no: 48-00-00046/2016-28-9), with financial assistance from the Cross-border Programme Serbia - Bosnia and Herzegovina, 2014-2020 under the Instrument for Pre-accession Assistance (IPA II), allocations for 2014, 2015 and 2016; Reference: EuropeAid/139072/ID/ACT/Multi

The tender dossier is available from the address of the Contracting Authority (PUC Komunalac, Husinskih rudara bb Street, 75000 Tuzla) http://www.komunalactz.com.ba/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=19&Itemid=75 and the advertisement for local publication is published in the Official Gazette of Bosnia and Herzegovina, national daily newspapers Dnevni avaz and on the website of PUC Komunalac.
 
The deadline for submission of tenders is 20 November 2019 before 14.00 hrs.

Contract notice is available here Contract Notice.

Tender dossier is available here Tender Dossier.
Zadnja Promjena ( Monday, 18 November 2019 )
 
Oglas o raspisivanju nabavke PDF Ispis E-mail
Administrator   
Friday, 18 October 2019
Oglas o raspisivanju nabavke u lokalnom otvorenom postupku
 
Naziv nabavke: Nabavka kanti i kontejnera za selekciju otpada, za potrebe projekta SUBREC u Bosni i Hercegovini
Ref. br: 48-00-00046/2016-28-9/TD11

JKP "Komunalac" Tuzla objavljuje poziv za dostavljanje ponuda za nabavku dobara - Nabavka kanti i kontejnera za selekciju otpada, za potrebe projekta SUBREC u Bosni i Hercegovini, Tuzla, u okviru projekta "Predgrađa recikliraju - Uspostavljanje sistema upravljanja otpadom u prigradskim naseljima Užica i Tuzle", uz finansijsku podršku Programa prekogranične saradnje Srbija - Bosna i Hercegovina, 2014-2020 iz Instrumenta za pretpristupnu pomoć (IPAII), alokacije za 2014, 2015. i 2016. godinu, poziv EuropeAid/139072/ID/ACT/Multi.

Oglas o raspisivanju lokalnog otvorenog postupka nabavke objavljen je u Službenom glasniku BiH, dnevnom listu Dnevni avaz i na internet stranici JKP Komunalac.

Rok za dostavljanje ponuda je 20.11.2019. godine do 14:00 časova. Dodatne informacije, pojašnjenja ili pitanja će biti objavljeni ovdje.
 
Obaveštenje/informacije o javnoj nabavci možete preuzeti putem sledećeg linka Contract Notice.
Kompletnu tendersku dokumentaciju možete preuzeti putem sledećeg linka: Tenderska Dokumenticija.
Zadnja Promjena ( Monday, 21 October 2019 )
 
Poziv za dostavu ponuda PDF Ispis E-mail
Administrator   
Thursday, 17 October 2019

Broj: 01-2057/19-2
Datum: 17.10.2019. godine

Na osnovu člana 8. stav (1) Zakona o javnim nabavkama BiH („Službeni glasnik BiH“, broj 39/14), člana 7. Pravilnika o postupku dodjele ugovora o uslugama iz Aneksa II dio B Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH“, broj 66/16) i Odluke o pokretanju postupka nabavke usluga davanja stručnog medicinskog mišljenja za određivanje kvalifikacije dijagnosticirane bolesti, broj: 01-2057/19-1 od 16.10.2019. godine, P O Z I V A M O  V A S da dostavite ponudu za vršenje usluga davanja stručnog medicinskog mišljenja za određivanje kvalifikacije dijagnosticirane bolesti zaposlenih  u JKP „Komunalac“ d.o.o. Tuzla.

Ostatak dokumenta možete pogledati ovdje.

Zadnja Promjena ( Monday, 21 October 2019 )
 
Informacija o provodjenju pregovarackog postupka PDF Ispis E-mail
Administrator   
Wednesday, 03 July 2019

EVIDENCIJSKI BROJ: 01-1135/19-3
Tuzla, 03.07.2019. godine


I N F O R M A C I J A o provođenju javne nabavke putem pregovaračkog postupka bez objave obavještenja za javnu nabavku rezervnih dijelova za nadgradnju kamiona marke Atrik.

U ime JKP „Komunalac“ d.o.o. Tuzla a u skladu sa članom 28. stav (4) Zakona o javnim nabavkama (SG BiH broj 39/14), obavještvamo Vas o provođenju javne nabavke putem pregovaračkog postupka bez objave obavještenja za nabavku rezervnih dijelova za nadgradnju kamiona marke Atrik. Tendersku dokumentaciju - I dio, poziv za učešće pregovarački postupak bez objave obavještenja o nabavci možete dobiti slanjem pismenog zahtjeva na niže navedene email adrese ili ostale načine komuniciranja.

Ostatak dokumenta možete pogledati ovdje.

Zadnja Promjena ( Friday, 18 October 2019 )
 
Odluka o izboru najpovoljnijeg ponudjaca PDF Ispis E-mail
Administrator   
Wednesday, 05 June 2019

Broj: 01-605/19-7.1
Datum: 03.06.2019. godina


Na osnovu člana 64. stav (1) tačka b), člana 70. st. 1., 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama („Sl. glasnik BiH“, broj 39/14), te na Preporuku Komisije za javnu nabavku broj: 01-605/19-6 od  31.05.2019. godine, u postupku javne nabavke usluga Osiguranja vozila, radnih mašina i osiguranje opće odgovornosti, direktor JKP „Komunalac“ d.o.o Tuzla je donio ОDLUKU o izboru najpovoljnijeg ponuđača

LOT 2 - Usluge osiguranja opće odgovornosti

Član 1.


Prihvata se Preporuka Komisije za javne nabavke, broj: 01-605/19-6.1 od 31.05.2019. godine i ugovor za javnu nabavku usluga Osiguranja vozila, radnih mašina i osiguranje opće odgovornosti dodjeljuje se ponuđaču „Wiener osiguranje“  Vienna Insurance group a.d. Banja Luka, ponuda broj: 495/19 od 13.05.2019. godine, za ponuđenu cijenu 945,00 КМ, bez PDV-a, kao najbolje ocijenjenom ponuđaču za LOT 2 - Usluge osiguranja opće odgovornosti.

Kompletan dokument možete pogledati ovdje.

 
«« Početak « Prethodna 1 2 3 4 5 Sljedeća » Kraj »»

Stranice 1 - 9 od 40

IZVJEŠTAJI

FINANSIJSKI IZVJEŠTAJ

O POSLOVANJU PREDUZEĆA

ZA PERIOD

01.01.2018. - 31.12.2018. GODINE

 

 PREUZMI OVDJE

 

FINANSIJSKI IZVJEŠTAJ

O POSLOVANJU PREDUZEĆA

ZA PERIOD

01.01.2017. - 31.12.2017. GODINE

 

 PREUZMI OVDJE

 

FINANSIJSKI IZVJEŠTAJ

O POSLOVANJU PREDUZEĆA

ZA PERIOD

01.01.2016. - 31.12.2016. GODINE

PREUZMI OVDJE

FINANSIJSKI IZVJEŠTAJ

O POSLOVANJU PREDUZEĆA

ZA PERIOD

01.01.2015-31.12.2015.GODINE

PREUZMI OVDJE

SUBREC

SERVISNE INFORMACIJE

Poziv svim vlasnicima firmi za ostvarivanje poslovne saradnje iz oblasti marketinga. JKP „Komunalac“ d.o.o. Tuzla svakog mjeseca štampa i podijeli oko 38.500 računa za korisnike naših usluga odvoza smeća iz kategorije domaćinstava koji žive na području grada Tuzla i to svih 40 Mjesnih zajednica (gradskih i prigradskih). Više informacija na sljedećem linku.

...

 

 

 

 



ANKETA

Da li biste razdvajali vaš otpad iz domaćinstva, ako se zato stvore uslovi?
 

Galerija slika

TRENUTNO NA SITE-U

SHOOLS WASTE LESS

VIDEO PREZENTACIJE

POSLOVNI PARTNERI

Općina Tuzla

VREMENSKA PROGNOZA


design by Edin Dizdarević