Odluka o poništenju postupka nabavke PDF Ispis E-mail
Administrator   
Thursday, 25 April 2019
Broj: 01-432/19-7
Datum: 24.04.2019.



Na osnovu člana 70. st. 4. Zakona o javnim nabavkama Službeni glasnik BiH broj: 39/14,  i člana 30. Pravilnika o javnim nabavkama roba, usluga i radova JKP „Komunalac“ Tuzla broj: 01-2238/18 od 28.11.2018. godine, a nakon razmatranja Preporuke  Komisije broj: 01-432/19-6 od 23.04.2019. godine,  direktor JKP „Komunalac“ d.o.o. Tuzla donio je O D L U K U o poništavanju postupka nabavke polovnog pick up vozila.

I

Prihvata se preporuka Komisije za nabavku broj: 01-432/19-6 od 23.04.2019. godine, pa se postupak nabavke polovnog pick up vozila pokrenut Odlukom o pokretanju postupka nabavke roba broj: 01-432/19-1 od 27.03.2019. godine, poništava.

Ostatak dokumenta možete pogledati ovdje.
 
« Prethodna   Sljedeća »

IZVJEŠTAJI

FINANSIJSKI IZVJEŠTAJ

O POSLOVANJU PREDUZEĆA

ZA PERIOD

01.01.2017. - 31.12.2017. GODINE

 

 PREUZMI OVDJE

 

FINANSIJSKI IZVJEŠTAJ

O POSLOVANJU PREDUZEĆA

ZA PERIOD

01.01.2016. - 31.12.2016. GODINE

PREUZMI OVDJE

FINANSIJSKI IZVJEŠTAJ

O POSLOVANJU PREDUZEĆA

ZA PERIOD

01.01.2015-31.12.2015.GODINE

PREUZMI OVDJE

SERVISNE INFORMACIJE

Poziv svim vlasnicima firmi za ostvarivanje poslovne saradnje iz oblasti marketinga. JKP „Komunalac“ d.o.o. Tuzla svakog mjeseca štampa i podijeli oko 38.500 računa za korisnike naših usluga odvoza smeća iz kategorije domaćinstava koji žive na području grada Tuzla i to svih 40 Mjesnih zajednica (gradskih i prigradskih). Više informacija na sljedećem linku.

...

 

 

 

 



ANKETA

Da li biste razdvajali vaš otpad iz domaćinstva, ako se zato stvore uslovi?
 

Galerija slika

TRENUTNO NA SITE-U

Gostiju online: 1

SHOOLS WASTE LESS

VIDEO PREZENTACIJE

POSLOVNI PARTNERI

Općina Tuzla

VREMENSKA PROGNOZA


design by Edin Dizdarević