SAOPŠTENJE ZA JAVNOST
Monday, 16 September 2019

Zvanično obilježen početak realizacije SUBREC projekta koji partnerski realiziraju Užice i Tuzla

U četvrtak, 12. septembra 2019. godine u prostoru Upravne zgrade Regionalnog centra za upravljanje otpadom "Duboko" Užice  je organizovana konferencija za medije kao zvanični početak realizacije osamnaestomjesečnog projekta "Predgrađa recikliraju - Uspostavljanje sistema upravljanja otpadom u prigradskim naseljima Užica i Tuzle/SUBREC", koji partnerski sprovode "Regionalni centar za upravljanje otpadom Duboko" i JKP "Bioktoš" iz Užica,  JKP "Komunalac" i Centar za ekologiju i energiju iz Tuzle.

 
Realizaciju projekta kofinansira Evropska unija kroz Program prekogranične saradnje Srbija - Bosna i Hercegovina 2014-2020, u okviru instrumenta pretpristupne pomoći (IPA II), pri čemu je telo za ugovaranje Ministarstvo finansija Republike Srbije, Sektor za ugovaranje i finansiranje programa iz sredstava Evropske unije (CFCU).

Konferencija je imala za cilj da širu javnost upozna sa aktivnostima i rezultatima projekta, da najavi i pojasni novi koncept upravljanja komunalnim otpadom koji se projektom uspostavlja na teritoriji dva grada, kao i da animira lokalnu zajednicu za aktivno učešće u sprovođenju novouspostavljenog sistema. Učesnici konferencije su upoznati sa aktivnostima SUBREC projekta koji će unaprijediti efikasnost javnih usluga u oblasti upravljanja komunalnim otpadom, uspostavljanjem sistema primarne selekcije otpada u 5000 domaćinstava u prigradskim naseljima Užica i Tuzle. Projektom je planirana nabavka 10.000 namjenskih kanti za reciklabilni (suvi) otpad i otpad za deponije (mokri), 600 kompostera za prikupljanje organskog otpada iz domaćinstava i 40 kontejnera za prikupljanje ambalažnog stakla, 2 kamiona i 1 presa za baliranje selektovanog otpada.

Medijima su se obratili gradonačelnik Grada Užica, rukovodioci 4 partnerske organizacije (JKP "Duboko" Užice, JKP "Komunalac" Tuzla, JKP "Bioktoš" Užice, "Centar za ekologiju i energiju" Tuzla), menadžer SUBREC projekta, kao i direktor Agencije za zaštitu životne sredine, Ministarstva za zaštitu životne sredine Republike Srbije, a nakon toga je organiziran kraći demonstracioni obilazak Centra za sekundarnu selekciju, kojim upravlja Regionalni centar za upravljanje otpadom Duboko iz Užica.

Kontakt osoba za pitanja u vezi projekta:

Miloš Radojević, Menadžer projekta

Ova email adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili Javascript

065/5230-654
Užice, 13.9.2019.

 
SUBREC- Novi zajedniki projekat Užica i Tuzle
Wednesday, 07 August 2019
 SUBREC- Novi zajednički projekat Užica i Tuzle  u oblasti upravljanja komunalnim otpadom

Pet godina nakon prvobitne saradnje u oblasti upravljanja komunalnim otpadom, gradovi Užice i Tuzla ponovo kreću sa implementacijom zajedničkog projekta koji će uspostaviti sistem primarne selekcije otpada u 5.000 domaćinstava u svojim prigradskim naseljima.

Od jula ove godine krenuo je sa realizacijom osamnaestomesečni projekat: “Predgrađa recikliraju – Uspostavljanje sistema upravljanja otpadom u prigradskim naseljima Užica i Tuzle“- SUBREC, koji partnerski sprovode JKP "Regionalni centar za upravljanje otpadom Duboko" i JKP "Bioktoš" iz Užica,  JKP "Komunalac" i Centar za ekologiju i energiju iz Tuzle. Projekat kofinansira Evropska unija kroz Program prekogranične saradnje Srbija - Bosna i Hercegovina 2014 - 2020, u okviru finansijskog Instrumenta pretpristupne pomoći (IPAII).

Projektom je predviđeno da se putem edukacije i medijske kampanje obuhvati svo stanovništvo dva grada, dok je za 5.000 domaćinstava iz prigradskih naselja Užica i Tuzle planirana nabavka 10.000 namenskih kanti za reciklabilni i biorazgradivi otpad, 600 kompostera za prikupljanje organskog otpada iz domaćinstava i 40 kontejnera za prikupljanje ambalažnog stakla.
 
Opširnije možete pročitati ovdje.
 
Javni oglas
Wednesday, 10 July 2019

Broj: 01-1249/19-1

Datum : 05.07.2019. godine

Na osnovu odredbi člana 4. i 6. Uredbe o postupku prijema u radni odnos u javnom sektoru u Tuzlanskom kantonu („Službene novine TK“ broj: 4/19) i člana 3. Odluke o potrebi prijema u radni odnos, direktor JKP „Komunalac“ d.o.o. Tuzla, raspisuje JAVNI OGLAS za prijem radnika u radni odnos:

Varilac-bravar, 1 izvršilac, na neodređeno vrijeme

Automehaničar, 1 izvršilac, na neodređeno vrijeme

Vozač teretnog motornog vozila, 3 izvršioca, na neodređeno vrijeme

Radnik na utovaru smeća, 18 izvršilaca,  na neodređeno vrijeme

Radnik na selekciji otpada, 7 izvršilaca,  na određeno vrijeme (12 mjeseci)

Inkasant, 6 izvršilaca, na neodređeno vrijeme

Stručni saradnik u procesu proizvodnje, 1 izvršilac, na određeno vrijeme (12 mjeseci)

Spremačica, 1 izvršilac, na neodređeno vrijeme

Komunalni radnik (domaćin), 3 izvršioca, na neodređeno vrijeme

Vrtlarski radnik, 1 izvršilac, na neodređeno vrijeme

Serviser sitne mehanizacije, 1 izvršilac, na neodređeno vrijeme

Stručni saradnik za odnose s korisnicima, 1 izvršilac, na neodređeno vrijeme

Autoelektričar majstor,  1 izvršilac, na neodređeno vrijeme

Radnik za kafilerijske usluge, 1 izvršilac, na određeno vrijeme (12 mjeseci)

Ostatak Oglasa možete pogledati ovdje.

Prijavni obrazac možete preuzeti ovdje

 
Informacija o provodjenju pregovarackog postupka
Wednesday, 03 July 2019

EVIDENCIJSKI BROJ: 01-1135/19-3
Tuzla, 03.07.2019. godine


I N F O R M A C I J A o provođenju javne nabavke putem pregovaračkog postupka bez objave obavještenja za javnu nabavku rezervnih dijelova za nadgradnju kamiona marke Atrik.

U ime JKP „Komunalac“ d.o.o. Tuzla a u skladu sa članom 28. stav (4) Zakona o javnim nabavkama (SG BiH broj 39/14), obavještvamo Vas o provođenju javne nabavke putem pregovaračkog postupka bez objave obavještenja za nabavku rezervnih dijelova za nadgradnju kamiona marke Atrik. Tendersku dokumentaciju - I dio, poziv za učešće pregovarački postupak bez objave obavještenja o nabavci možete dobiti slanjem pismenog zahtjeva na niže navedene email adrese ili ostale načine komuniciranja.

Ostatak dokumenta možete pogledati ovdje.

 
Uredjenje parkovskih cvijetnih gredica
Thursday, 20 June 2019

 
Odluka o izboru najpovoljnijeg ponudjaca
Wednesday, 05 June 2019

Broj: 01-605/19-7.1
Datum: 03.06.2019. godina


Na osnovu člana 64. stav (1) tačka b), člana 70. st. 1., 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama („Sl. glasnik BiH“, broj 39/14), te na Preporuku Komisije za javnu nabavku broj: 01-605/19-6 od  31.05.2019. godine, u postupku javne nabavke usluga Osiguranja vozila, radnih mašina i osiguranje opće odgovornosti, direktor JKP „Komunalac“ d.o.o Tuzla je donio ОDLUKU o izboru najpovoljnijeg ponuđača

LOT 2 - Usluge osiguranja opće odgovornosti

Član 1.


Prihvata se Preporuka Komisije za javne nabavke, broj: 01-605/19-6.1 od 31.05.2019. godine i ugovor za javnu nabavku usluga Osiguranja vozila, radnih mašina i osiguranje opće odgovornosti dodjeljuje se ponuđaču „Wiener osiguranje“  Vienna Insurance group a.d. Banja Luka, ponuda broj: 495/19 od 13.05.2019. godine, za ponuđenu cijenu 945,00 КМ, bez PDV-a, kao najbolje ocijenjenom ponuđaču za LOT 2 - Usluge osiguranja opće odgovornosti.

Kompletan dokument možete pogledati ovdje.

 
Odluka o izboru najpovoljnijeg ponudjaca
Wednesday, 05 June 2019
Broj: 01-605/19-7
Datum: 03.06.2019. godina

Na osnovu člana 64. stav (1) tačka b), člana 70. st. 1., 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama („Sl. glasnik BiH“, broj 39/14), te na Preporuku Komisije za javnu nabavku broj: 01-605/19-6 od  31.05.2019. godine, u postupku javne nabavke usluga Osiguranja vozila, radnih mašina i osiguranje opće odgovornosti, direktor JKP „Komunalac“ d.o.o Tuzla je donio ОDLUKU o izboru najpovoljnijeg ponuđača
 
LOT 1 - Usluga osiguranja vozila i radnih mašina
 
Član 1.

Prihvata se Preporuka Komisije za javne nabavke, broj: 01-605/19-6 od 31.05.2019. godine i ugovor za javnu nabavku usluga Osiguranja vozila, radnih mašina i osiguranje opće odgovornosti dodjeljuje se ponuđaču „Wiener osiguranje“  Vienna Insurance group a.d. Banja Luka, ponuda broj: F012 493/19 od 13.05.2019. godine, za ponuđenu cijenu 37.729,76 КМ, bez PDV-a, kao najbolje ocijenjenom ponuđaču za LOT 1 Usluga osiguranja vozila i radnih mašina.
 
Ostatak dokumenta možete pogledati ovdje.
 
«« Početak « Prethodna 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Sljedeća » Kraj »»

Stranice 1 - 12 od 141

IZVJEŠTAJI

FINANSIJSKI IZVJEŠTAJ

O POSLOVANJU PREDUZEĆA

ZA PERIOD

01.01.2018. - 31.12.2018. GODINE

 

 PREUZMI OVDJE

 

FINANSIJSKI IZVJEŠTAJ

O POSLOVANJU PREDUZEĆA

ZA PERIOD

01.01.2017. - 31.12.2017. GODINE

 

 PREUZMI OVDJE

 

FINANSIJSKI IZVJEŠTAJ

O POSLOVANJU PREDUZEĆA

ZA PERIOD

01.01.2016. - 31.12.2016. GODINE

PREUZMI OVDJE

FINANSIJSKI IZVJEŠTAJ

O POSLOVANJU PREDUZEĆA

ZA PERIOD

01.01.2015-31.12.2015.GODINE

PREUZMI OVDJE

SERVISNE INFORMACIJE

Poziv svim vlasnicima firmi za ostvarivanje poslovne saradnje iz oblasti marketinga. JKP „Komunalac“ d.o.o. Tuzla svakog mjeseca štampa i podijeli oko 38.500 računa za korisnike naših usluga odvoza smeća iz kategorije domaćinstava koji žive na području grada Tuzla i to svih 40 Mjesnih zajednica (gradskih i prigradskih). Više informacija na sljedećem linku.

...

 

 

 

 



ANKETA

Da li biste razdvajali vaš otpad iz domaćinstva, ako se zato stvore uslovi?
 

Galerija slika

TRENUTNO NA SITE-U

Gostiju online: 1

SHOOLS WASTE LESS

VIDEO PREZENTACIJE

POSLOVNI PARTNERI

Općina Tuzla

VREMENSKA PROGNOZA


design by Edin Dizdarević